Od Staničevega vrha do kamniškega dedca – severozahodna stena

Dostop

Dostopi za smeri od Staničevega vrha do Kamniškega Dedca

a) Za smeri v zgornjem delu (od Slapa do Mucove grape): Po stezi v Repov kot, in preden zavije nad Slap, desno navzdol v glavno grapo, 2 h.

b) Za smeri od Mačkove grape do Grape nad luknjo: Po desnem (orografsko levem) dostopu v Repov kot mimo spominske plošče partizanskemu kurirju skozi gozd. Nato malo navzdol v glavno grapo in po njej do vstopov smeri. 1.45 h.

c) Za Sedelščkovo, Tuhinjsko in Gamsovo grapo: Z markirane poti v Klinu desno in skozi gozd položno navzgor. Nato v Sedelščkovo grapo do spominske plošče partizanskemu kurirju. Za Tuhinjsko in Gamsovo grapo še desno v stransko grapo (spominsko obeležje pod previsom). 1.30 h.

Sestop

Sestopi za smeri od Staničevega vrha do Kamniškega Dedca

a) Za smeri v zgornjem delu (od Slapa do Mucove grape):

• 1. Po katerikoli smeri (Sestopna grapa – če je dovolj snega, sicer je potreben kratek spust po vrvi – navzdol in naprej na stezo), 1 h, ali po grebenu Zeleniških špic navzgor na Srebrno sedlo, 3–5 h.
  • 2. Po grebenu levo do grape pod Staničevim vrhom (normalni dostop), po njej v grapo nad Slapom in naprej na stezo, 20 min (z grebena).

b) Za smeri od Mačkove grape do Grape nad luknjo: Po katerikoli smeri (Sestopna grapa – če je dovolj snega, sicer je potreben kratek spust po vrvi – navzdol in naprej na stezo), 1 h, ali po grebenu Zeleniških špic navzgor na Srebrno sedlo, 3–5 h.

c) Za Tuhinjsko in Gamsovo grapo: 1. Po katerikoli smeri navzdol ali po grebenu Zeleniških špic navzgor na Srebrno sedlo, 3–5 h.