Arkada

Zimska
IV, 70°/50-55°
Franci Bračko, Andrej Šavora in Marko Šubic 16.1.1982.
1.P Tone Golnar, Bogdan Rojs in Vito Tement januarja 1987.

Dostop: po poti skoz Matkóv kot mimo lovske koče in še naprej po dolini, dokler se ta ne zoži. Desno mimo balvanov in levo po snežišču navzgor do vznožja stene. 1.30 h.

Sestop: z grebena po žlebu na južno stran približno 100m navzdol (lahko s spustom po vrvi) v kratko dolinico in mimo lovske koče v strmo grapo ter po njej umikajoč se skokom v Logarsko dolino. 1.30-2 h.

Vstop je v kotu na najvišji točki snežišča. Desno dva raztežaja navzgor po ozki grapi na vrh grebenčka. Desno navzgor in po žlebu do kota. Desno čez raz in navzgor do skalne zapore. Raztežaj levo in po ozkem žlebu do kamina v značilni trikotni steni. Po kaminu v ozko votlino in skozi preduh v strm žleb in po njem v ozko votlino (malo težja, vendar najpogosteje plezana varianta vodi po zunanji strani, 1 raztežaj, IV+). Iz nje po strmem žlebu in čez skok v ogromno votlino. Iz nje desno po žlebu in levo okoli roba v grapo ter po njej skozi velik skalnat obok (Okno) na rob stene.