Bela knjiga

IV+
Franc Herle verjetno z Gustlom Vršnikom avgusta 1939.
Franček Knez 21.9.1983 in jo poimenoval Bela knjiga.

Dostop kot pri smeri Debeljak-Winter (10). Desno pod steno do druge glave. 1 h. Boljša možnost je dostop skozi okno in po gredini pod steno kot pri dostopu za steno Velikega vrha. Po markirani poti iz Robanovega Kota proti Korošici. Pod črno steno (voda), kjer pot zavije desno. Tukaj levo v okroglo okno. Skozenj, malo navzdol in navzgor na gredino, ki vodi pod steno Velikega vrha. Z z rušjem poraščene glave navzdol po grapi na gredino pod steno. 3 h. Drug, lažji in hitrejši dostop je s planine Podvežak, do koder se pripeljemo z avtomobilom. Po markirani poti do Moličke planine (1.15 h) in navzdol čez Žvižgovec do mesta, kjer zavijemo desno skozi okno (20 min). Naprej pod drugo glavo (30 min).

Sestop: Če nameravamo plezati še kakšno smer v ostenju Poljskih devic, sestopimo kot pri Debeljakovi smeri (1). Najlažji sestop v dolino pa je desno (proti jugozahodu) na označeno pot (Ravne-Molička planina-Korošica) in po njej pod Velikim vrhom do sedla (Sedelce) med Velikim vrhom in Dleskovcem. Dalje vsaj dve možnosti. Če smo prišli s planine Podvežak potem nadaljujemo po markirani poti in po približno 1.5 km zavijemo levo navzdol po stezici na drugo markirano pot, ki vodi s Korošice na planino Podvežak. Po njej naplanino Podvežak (1 h). V Robanov kot gremo od Sedelca po markirani poti pod Velikim vrhom do Moličke planine in čez Žvižgovec navzdol v Robanov kot (3 h)

Po stebru do kamina in po poči, dokler ne postane kamin. Po njem in dalje navzgor po žlebu in po grapi do roba stene.