Bohomurčkov steber

V+ A2/IV, III
Tomo Drolec in Bojan Pollak 5.9.1987.

Dolžina smeri: v celoti 300 m.

Dostop kot pri Dolgoletni smeri. Po rušju navzgor po tej smeri in levo do zajede (do sem je mogoče priti tudi po policah, ki jih sekajo grape, od Spodnjega stebra). Po grapi-žlebu navzgor do kotla (skoku v sredini se ognemo levo). Iz Kamniške Bistrice približno 4h. S Kamniškega sedla 1.30 h.

Levo navzgor na ramo (stik s Centralno varianto smeri v Kulminaciji). Raztežaj proti desni navzgor pod ploščo. Proti desni navzgor pod previs. Desno na raz stebra in po desni strani približno 15 m, nato levo okoli roba ter naravnost navzgor na neznatno poličko. 2m navzgor in desno na raz. Desno navzgor po nakazani gredi v lažji svet. Levo do raza in desno čez previs. Dalje levo po ozki gredi do konca in desno na raz. Po grebenčku naravnost navzgor in čez platasto stopnjo na gredino. Tu naprej desno skoraj do žleba, nato levo po široki gredi na greben. Čez plat navzgor in desno na vrh stolpa. Z njega desno dol v škrbino in približno 15m navzgor na neizrazit pomol. Tu desno v žleb in po njem navzgor. Skozi neizrazit kamin na greben (stik z Dolgo letno smerjo). Po njej na vrh.