Direktna smer

VI (V+ A1)/V, IV
Rado Kočevar in Milan Pintar 17. in 23.7.1953.
1.ZP Lojze Golob in Silvo Jošt 29.1.-1.2.1968.

Smer ima tudi več solo ponovitev. Zelo lepa in veliko plezana smer. Poteka po solidni skali, ki jo mestoma prekinjajo krušlji videli.

Dostop: z Okrešlja po poti proti Savinjskemu sedlu. Preden gre pot čez skalnati skok, zaviješ levo navzgor čez melišče pod steno. 1 h.

Sestop: po markirani poti skozi Turski žleb na Okrešelj. 1.30 h

Vstop s snežišča, desno od vpadnice črnih kaminov. Desno na stolp, prestop levo in po poklini navzgor in desno do kota. Naravnost po kotu navzgor, nato čez položnejši svet gor proti streham. Levo čez previs do zajede in po njej do udobne police. Po poči navzgor in levo do strehe, nato pod njo do konca. Po policah okoli roba v levo, nato pa desno navzgor. Malo desno in čez strmo stopnjo do kamina. Po njem navzgor in po grapi na gredino (tod je možen umik v levo v Steber Štajerske Rinke – 1). Levo navzgor po položnih ploščah in čez previsni pas, kjer se le-ta najbolj zoži. Po razbitem svetu desno navzgor. Nato levo do kota in po njem. Desno in po grapi do police. Desno ter skozi kamin na višjo polico. Po poči ter levo in desno po polici in čez lažji svet na rob stene.