Igličeva smer

V- A0/IV
Maks Iglič 8.10.1929. (omenjeno, da naj bi smer plezal s Francetom Verbincem, SG 212 om. solovzpon).
1.ZP Jožica Antloga, Karel Hauser in Gregor Rupnik 5.-10.3.1968.

Smer sodi med najlepše in največ plezane smeri nad Okrešljem. Smer ima že več zimskih ponovitev.

Dostop: z Okrešlja po poti proti Turskemu žlebu in še preden se ta zoži, desno pod steno v grušč oziroma na snežišče ter navzgor do kota. 50 min.

Vstop v steno je z najvišjega dela snežišča. Poševno navzgor po plateh na glavo prislonjenega stebrička. Dalje do trikotnega odloma in raztežaj levo poševno navzgor. Navzgor čez strm prag in rahlo proti levi na poličko. Naravnost navzgor na strmo polico in po njej na levo v kot. Po kotu navzgor, dokler ta ne postane navpičen, nato desno čez ploščo v žleb in po njem raztežaj do grušča pod kotom. Dalje dve možnosti. Težja vodi v desno navzgor čez ploščo na ramo v razu, lažja pa vodi do kota in naprej skozi kamin ter desno pod previsom na ramo v razu. Raztežaj čez gladko ploščo na greben in po njem dva raztežaja. Navzdol v grapo in po njej navzgor na rob stene.