Jakova smer

V/IV
Prvi plezali Berto Ribič, Tone Trobevšek in Janez Uršič 5.9.1971.Zgornji del sta prva plezala Dušan Kregar in Dušan Podbevšek 27.8.1978, verjetno pa sta pred njima to že naredila Adolf Čebulj in Miha Habjan leta 1952.
1. ZP Cene Berčič in Milan Gladek.

Dostop: Enak kot za Centralno (Kamniško) smer (Rzenik-severozahodna stena).

Vstop približno 150 m desno od votline. Desno po nakazani polici, čez previs (k) in dalje v desno. Rahlo navzgor po strmih travah in okoli roba (k), nato 3 m navzdol na travnato polico. Tri raztežaje desno pod zajedo. Naravnost  navzgor po njej čez navpične odstavke (k). Dalje proti levi navzgor pod poč (k). Čeznjo (k) in naravnost navzgor po zajedi. Prestop v desno krušljivo zajedo (k) in po njej na Zeleno glavo, kjer je možic.

Od možica  dva raztežaja gor po grebenu na gredino, desno pod steber in čez zajedo na polico. Dva raztežaja proti desni in po robu na polico. Nekoliko levo in proti velikemu zagozdenemu balvanu (IV). Pod njim in 15 m levo pod značilen kamin. Po kaminu in na vrh stebra. Dalje na rob stene. Levo gor na vrh Rzenika.