Jugovzhodna grapa

Zimska
IV, 55°/II, 30-50°
v sestopu Tone Golnar, Armand Polegek, Branko Starič in Branko Verdnik 2.3.1985.

Smer je primerna za sestop. Pri vzponu lahko vstopimo tudi direktno po slapu Fakinu.

Dostop je enak dostopu za slap Fakin (glej slapove). Po markirani poti proti Matkóvemu škafu oziroma Mrzli gori do lovske koče. Še naprej po dolini ali po markirani poti in pred izrazito skalno grapo po kateri poteka slap Fakin desno po strmem in poraščenem gozdnem pobočju približno 200m navzgor, nato levo v grapo. 1h.

Sestop: po isti smeri navzdol ali prestop na severni vrh in po Sestopni grapi navzdol.

Po grapi približno 100m navzgor do kamina (prvi plezalci so se v sestopu čezenj spustili po vrvi). Čez kamin (35m) ali ob njem in skozi naslednji kamin kamin (IV) do naslednje pregrade (20m, v sestopu spust po vrvi). Čezenj, nato po grapi navzgor do slapu. Po ali ob njem 20m navzgor do macesna. Raztežaj navzgor po grapi, nato levo po žlebu navzgor do macesna. Desno navzdol in po zajedi (III-IV) navzgor do borovcev. Levo v grapo in po njej raztežaj navzgor do stika s smerjo Leva grapa (2), ki prihaja desno čez greben. Po Levi grapi še 200m navzgor na vrh.