Kranjska poč

Svedrovci
niso znani.

Čas plezanja: 2-3h.

V smeri so navrtana varovališča, vmesni klini pa so bolj redki. Skala je pretežno dobra razen v zadnjem raztežaju, ki je malo podrt.

Po grapi do sistemov polic, ki se vijejo čez celo steno. Tu rahlo levo čez najlažji prehod v kamin. Raztežaj in pol po njem, nato mimo luske in nazaj v kamin. Nato na vzhodni greben in po njem (II-III) na rob stene.

Vstop v levem delu severne stene, in sicer v grapi, kjer melišče sega najvišje pod steno.

• 1-R: Po grapi in zajedi do svedrovca, nad njim strmo navzgor proti levi do klina. Od klina naravnost navzgor (k) proti žlebu (k). Na koncu žleba stojišče (2k).
  • 2-R: Od stojišča desno navzgor po strmi gredi na širšo polico (k). Čez previs, nad njim 2 m levo in v zajedo. Na koncu zajede po gredi levo 10 m, nato navzgor (e) čez ploščo na širšo gredo, kjer je stojišče (k+e).
  • 3-R: Od stojišča desno (k), po razu stebra (e) 10 m navzgor, levo v kamin (k, pomožna vrvica) in po kaminu (e) na vrh stebra, kjer je stojišče (k, e, rdeč trak).
  • 4-R: 5 m navzgor, levo po polički (k) in navzgor čez ploščo do zapore (k). Desno v grapo do stojišča (2k).
  • 5-R: Od stojišča desno v žleb in po njem (2k) na vrh (e).

Dalje plezamo po smeri Severovzhodni greben (III-IV) do vrha.