Leva grapa

Zimska
III, 65°/II, 30-60°
Tone Golnar, Armand Polegek, Branko Starič in Branko Verdnik 2.3.1985.

Dostop: po markirani poti skozi Matkóv kot proti Matkóvemu škafu oziroma Mrzli gori do lovske koče. Še malo naprej po dolini in desno po poraščenem pobočju do hudourniške struge. Po njej navzgor in levo čez grebenček v grapo 50 min.

Sestop: po isti smeri navzdol 200m in naprej po Jugovzhodni grapi v dolino ali prestop na severni vrh in po Sestopni grapi (4) navzdol.

Po grapi navzgor do prvega skoka. Na sredi čezenj, malo navzgor in levo pod kamin. Skozenj in desno na greben po plazni polički v položno grapo. Po njej navzgor do zapore, ki jo obidemo po levi strani. Dalje po grapi, držeč se desne strani v smeri proti sedelcu. Še pred njim po grapi desno in dalje levo na greben. Po njem navzgor in med borovci levo v grapo. Po njej navzgor, prek skoka in desno po polici v drugo grapo. Po njej do strmega žlebu in prek njega ter levo navzgor do grebena. Na drugo stran navzdol v grapo (stik z Jugovzhodno grapo). Navzgor desno in levo po snežišču v območju grape. Desno in prek strmejšega žlebiča, nato levo na greben in po njem na vrh.