Nova varianta Načelniške smeri

V+, A0/ V, IV, 10 raztežajev
Prva plezala Boris Kokol in Milan Vošank

Za smer so značilni lepi naravni prehodi, izredna zračnost, nenehne težave in čvrsta skala.

Opis: vstop z levega dela gredine pod ogromno gladko steno, pod krušljiv previs. Nato iz dna po izraziti zajedi, ki vodi levo navzgor. V zajedi čez strmo stopnjo (V+), rahlo levo in po plateh zajede. Na koncu zajede je spet kratka dvojna zajeda. Obidemo jo po levi strani in naravnost čez plati do manjše votline. Tu levo čez previs (težko, zračno) in navzgor pod previse (tu sta prva plezalca poskušala po strmi previsni zajedi, vendar ni šlo in sta pustila klin z vponko). Tu levo in navzgor do luske. Levo za lusko do ozke poličke sredi plati, po njej do konca. Nato po poči preko plati do naslednje police, na koncu le-te 3 metre levo navzdol in po zelo ozki gredini (s podprijemi, luska) do zajede. Levo navzgor, nato proti desni. Po zajedi v levo v lažji svet. Po policah desno do grebena in po njem do vrha.