Osrednji steber

IV+
Miha Arih, Janez Brojan in Maks Dimnik, 26. julija 1940.

Dostop: a) iz Krnice v Gruntovnico in desno iz nje po grapi proti Rakovi špici. Previsnim skokom se umikaš po levem, poraslem robu. Višje nazaj v grapo in dalje po ploščatem žlebu na gredino (2-3 ure); b) iz bivaka I v Veliki Dnini (tri četrt ure).

Sestop: navzdol na pot Dolkova špica – Vrata in po njej v bivak IV (pol ure) ter naprej v Vrata (2 uri) ali v Krnico čez Kriško steno (3 ure).

Vstop po stopničastem rebru v desno. Po lažjem svetu do kamina in po njem na plošče. Prečnica v desno (odcep smeri 432). Proti desni v grapo in po njej navzgor. Pri najnižji polici poševno proti desni na manjše sedelce. Dalje po levi strani raza, čez previs (k) in na desno do kamina. Po njem na raz in desno rahlo navzdol na zaprodeno gredo. Po njej do votline in po levem kaminu (kk) do preves (k). Pod njimi levo prek nosu na prodnato gredo. Z nje rahlo navzgor do vznožja velikega, krivega kamina. Z njega po poševni pokriti gredi na pomol v razu. Naravnost navzgor in po zajedi v majhno kadunjo. Dalje navzgor do zgornje odprtine naravnega okna in še dalje v območju raza na vrh.