Pajkova mreža

IV/III
Franci Horvat in Matjaž Slapnik 14.6.1987.

Čas plezanja: 2.30h.

Dostop: po poti, ki vodi na Savinjsko sedlo (25 min) do vznožja značilnih trikotnih plati na desni (Frenkove plošče). Desno čez melišče in čez kratko stenico proti platem na zgornje melišče. Tukaj vstop smeri v plošče (od 4 do 12). Levo čez grapo (Dopoldanska grapa – 3) pod stolp. 1 h Druga možnost je, da gremo po markirani poti še malo naprej do izteka grape (Dopoldanska grapa) in se po njej povzpnemo do melišča pod stolpom. 1h.

Sestop: slab raztežaj naprej po grebenu do majhnega sedelca, nato levo navzdol ob stolpu po travnatih vesinah na pot, ki pelje z Mrzle gore v Mrzli dol. Po njej na Okrešelj. 45 min.

Iz najnižjega dela južne stene vstopimo v značilno ploščo (IV). Čez njo, nato rahlo v levo do grede, ki vodi proti desni. Po njej do borovcev. Po gredi še naprej desno navzgor na krušljiv greben in po njem do borovcev. Rahlo levo in čez ploščo navzgor, nato po nakazani polički v desno in čez majhen previs do borovcev. Po grebenu še en raztežaj navzgor do vrha.