Postopaška smer

Zimska
85°/40° do 50°
Damjan Karničnik, Zlatko Knap, Bogdan Rojs in Boris Strmšek 13.2.1993.

Smer je zanimiva le pozimi.

Dostop: po markirani poti od Klemenče Jame proti Škarjam. 100 m pred Zgornjo Jamo pri zadnjem izteku nakazane grape navzgor, mimo osamelih viharnikov. 45 min.

Sestop: z vrha po vzhodni strani v Škrbino med Ojstrico in Krofičko in naprej po Kopinškovi poti navzdol. Druga možnost pa je sestop po markirani poti, ki vodi z vrha na Klemenčo Jamo. 1.30 h. Obe možnosti sta orientacijsko zahtevni.

Levo navzgor do vznožja stene ter levo in po nakazani grapi do sedelca. Desno v žleb, preko skoka in poševno levo po veliki gredini pod strmo steno do konca (možnost direktnega nadaljevanja, če je dovolj snega). Sledi spust po ledeni gredi poševno navzdol v široko grapo. Po njej navzgor v votlino. Iz votline levo navzgor po zajedi-žlebu na stranski greben, ki pripelje na zgornjo izpostavljeno gredino. Po njej prečnica desno do poševne desno navzgor usmerjene grape in po njej do sedelca. Prestop okoli roba v naslednji žleb, po njem navzgor in prečka desno do Zimske diagonale. Od te smeri navpično desno navzgor po nakazani zajedi in počeh do lažjega sveta, ki vodi levo navzgor v škrbino na grebenu. Po vzhodni strani grebena še 100 višinskih metrov na vrh.