Pusti dnevu dan

VI A1/IV-V
Matija Klanjšček in Borut Mežnarič 14.3.1999.
1P in PP Matija Klanjšček in Blaž Stres 15.8.1999 (VII/IV-V).

Sestop kot pri smeri Blaževo vstajenje.

Smer poteka diagonalno od desnega roba preko cele stene do skupnega izstopa s smerjo Blaževo vstajenje na levi strani. Sledi najbolj očitni razčlembi, deloma razpoki in nekakšnemu žlebu, ki ga prekinjajo mali previsi. Vstop desno pod travnatim pobočjem in ruševjem. Čez poraščene, naložene plati (-IV) obidemo ruševje po desni strani do varovališča pod vpadnico omenjene razčlembe (30 m, pomožna vrvica) nato po gredi navzgor, ki preide v strmo zajedo. Pod drugim varovališčem v luknji (k) obidemo krušljiv in previsen del po plateh na levi strani (-V, A0). Iz luknje naravnost navzgor čez krušljiv previs (VI, A1, najtežje mesto) ter dalje po razčlembi do poličke pod lusko (30 m, IV+). Ves čas po zajedi naprej in nato levo prestop na sosednjo gredo, naprej pod previsi in čez previsno in krušljivo plat (V+, 3 m) do naslednje luknje (60 m). Po gredi naprej, preko Spominske smeri Vlada Goloba (možno nadaljevanje po njej in do spustov na desni strani stene), ves čas levo navzgor ter okoli vogala in čez plati (IV+) na varovališče (50 m). Nato v grapo in po njej do vrha (30 m, III).