Šangri-la

V+/IV-V
Davo Karničar in Carmen Kern 18.9.1982.
1.P Carmen in Davo Karničar 22.8.1992.

Čas plezanja: 4-5h.

Priporočljiva oprema: nekaj klinov in večje zagozde ali metulji.

Sestop: po strehi Grintovca do poti ali po smeri Nad stebrom (II-III) do gredine in po njej na pot.

Vstop v kotu med stenama Grintovčevega stebra in položnejšo Dolško škrbino. Tri raztežaje po kotu do polic. Levo v izrazit sistem poči in kaminov, ki vodijo vse do vrha stene. Po razčlenjenih plateh desno od poči 20 m navzgor. Prestop v manjši kamin in nad njim levo na stojišče (k). Dalje po razpoki pod manjši previs, čezenj in naprej ob poči do večjega roglja. Nad njim po poči 10 m levo do plošče (k). 15 m desno navzgor pod izrazito previsno poč. Po njej na polico in naprej po poči do roba gredine, ki prereže steno. Čez gredino desno navzgor v kot pod rdečim odlomom. Čez previs, po poči, zajedi in čez manjše previse 50 m navzgor. S stojišča v krušljivem svetu se umaknemo kaminu desno v bele plati in sledimo naravnim prehodom na rob stene.