Severovzhodni raz

IV+/III-IV
Prva plezala Vinko Modec in Boris Režek 14.5.1931.
ZP Miloš Križaj in Janez Rupar 19.2.1961.

Čas plezanja: 3 do 4 ure.

Smer je mogoče preplezati po različnih variantah. Navajamo oba opisa: tam, kjer se običajno pleza in originalnega.

Opomba: Vris smeri v sliko je le približen.

Dostop kot pri smeri Direktni vstopni varianti Severovzhodnega raza (10).

(kjer se običajno pleza): Vstop v poševni poklini v desnem boku raza, okoli 30 m desno od najnižjega mesta. Ob poklini levo poševno 30 m navzgor. Levo po slabo izraženi polici in naravnost navzgor do značilne lopice. Desno čez drnast prag 5 m na izrazito poličko in naravnost navzgor ali po polički 10 m v desno in po poklini navzgor na drnasto gredino. Z gredine rahlo proti levi v neizrazit žleb in po njem na plat. Levo v žlebast kamin in po njem navzgor čez manjše previse na poličko, z nje čez previs na nagnjeno plat in po njej na greben. Po njem, položneje naprej, čez grebenski vršič in na vrh.

(originalni): Vstop v poševni poklini v desnem boku raza, okoli 30 m desno od najnižjega mesta. Ob poklini levo poševno 30 m navzgor. Prečnica po slabo izraženi polici levo in naravnost navzgor do markantne lopice (80 m nad vstopom). Desno čez drnast prag 5 m na izrazito poličko, po njej 10 m v desno in po poklini 35 m naravnost navzgor na drnasto gredino. Z gredine po krušljivi pečini v poklino in ves čas po njej. V višini 45 m prevesa. Pod njo težaven prestop v levo (k) in vesna prečnica (4 m) v loku na desno do pokline na desnem robu preves (k), po poklini 10 m na polico, po njej 12 m na desno, naravnost vkreber čez kratko preveso in 20 metrsko visečo plat pod preveso (klini), ki zapira vstop v 30 m visok kamin. Po kaminu na položnejši del raza in po lahkem pečevju (50 m) na pleče. Čez grebenski vršič po rezi na vrh.