Šivanka

V+/III-IV
Urban Golob in Vid Preložnik 17.8.1987.

V spodnjem delu je skala krušljiva, zgoraj pa odlična.

Dostop: Z Robanove planine levo skozi gozd do Brezovčkega plazu ter po njem iskaje prehode pod steno. 2 h. Druga možnost je s planine Podvežak, do koder se pripeljemo z avtomobilom. Po poti proti Korošici, nato desno čez Moličko planino in navzdol čez Žvižgovec do okna desno od poti. Desno skozenj in dalje po travnati gredini pod Velikim vrhom in naprej do sten Poljskih devic. 2 h.

Sestop: Če nameravamo plezati še kakšno smer v ostenju Poljskih devic, sestopimo kot pri Debeljakovi smeri (1). Najlažji sestop v dolino pa je desno (proti jugozahodu) na označeno pot (Ravne-Molička planina-Korošica) in po njej pod Velikim vrhom do sedla (Sedelce) med Velikim vrhom in Dleskovcem. Dalje vsaj dve možnosti. Če smo prišli s planine Podvežak potem nadaljujemo po markirani poti in po približno 1.5 km zavijemo levo navzdol po stezici na drugo markirano pot, ki vodi s Korošice na planino Podvežak. Po njej na planino Podvežak (1 h). V Robanov kot gremo od Sedelca po markirani poti pod Velikim vrhom do Moličke planine in čez Žvižgovec navzdol v Robanov kot (3h).

Smer poteka v desnem delu stene skozi ogromen preduh (visok približno 18m). Po Barbkini smeri do vpadnice rumenih lukenj in preduha (od grape 100m). Nekoliko levo od vpadnice preduha po zelo krušljivi zajedi in desno v sive plati. Navzgor in poševno v levo po zajedi, nato desno v plošče in naprej v lažji svet. Desno na raz, po njem navzgor proti levi, nato čez previs na dobro stojišče pod preduhom. Navzgor skozi preduh in desno na steber, ki tvori preduh. Po stebru in dalje po veliki položni zajedi na rob stene.