Slovo od mladosti

VI+ A2/VI, V, IV
Sašo Lekič, Avgust Robnik, Robi in Samo Supin ter Dare Turnšek 11.7.1987.
1.SP+1.ZP Janko Oprešnik 5.3.1997.

Čas plezanja 8 h.

Smer je posvečena Robertu Bezovnaku z Ljubnega, ki je 20.11.1983 zdrsnil na poti pod Klemenčo jamo.

Sestop: desno navzdol do poti.

Vstop 60 m desno od Smeri po zajedi. Po sistemu polic raztežaj levo na gredo. Naravnost navzgor preko krušljivega odstavka v poč in p njej do konca. Pol raztežaja desno po gredi. Od tu naravnost navzgor in preko manjše, razčlenjene plošče v poč. Po poči, nato prečnica desno do krušljivega previsa. Čezenj in po zajedi desno do stojišča. Levo po razčlenjenem svetu do dveh poči. Po levi do konca in še raztežaj rahlo navzgor po razčlenjenih ploščah. Od tu rahlo navzgor in desno po lahkem svetu do stika s smerjo Modec-Režek. Raztežaj levo po razbitem svetu pod vpadnico velike strehe. Malo navzdol in v poč na odklanem stebru, nato desno po zajedi pod streho. Preko nje in rahlo levo nazaj v zajedo. Raztežaj naravnost navzgor pod veliki previs. Po njem po ploščah levo in po lažjem svetu do izrazite zajede. Po njej do konca in še raztežaj do vrha.