Smer dr. Dolharja (Pračkov steber)

IV+/III-IV
Mešano
Anton Novak, Ciril Praček, Milan Trček 2.8.1970.

Smer je bila že nekajkrat ponovljena.

Opomba: Smer je v prvih 4 raztežajih ocenjena z II-III. v stolpu 3 raztežaje IV. Skala je delno krušljiva, delno čvrsta, smer je izpostavljena. Od opreme potrebujemo specialni (tanek in kratek) klin in nekaj metuljev.

Smer poteka po izrazitem stebru v sredini Grebenca. Ima nekaj svedrovcev, kljub temu pa je potrebno namestiti nekaj varovanja.

V vpadnici vrha je približno 30-40 m nad gruščem previsna streha. Vstop je okoli 40 m desno od te strehe. Od tu navzgor pridemo z lahkim plezanjem (II-III) po treh raztežajih na zeleno travnato glavo, ki je močno porasla z rušjem ob izstopu iz skale v travo. Pri 2. raztežaju je stojišče pri vhodu v majhno okno, ki poteka navzdol. Tudi skozi to okno je možen vstop v steno z desne (pod sam stolp lahko pridemo kjerkoli z desne). Od travnate police je še en raztežaj lahkega plezanja, nato pridemo pod navpičen stolp. Raztežaj navzgor proti izraziti strehi, ki jo vidimo nad seboj (klini). Pod streho uporabimo zagozdo in klin, varujemo obešeni v klin 3 metre nad seboj (k je tik pod streho). V tegu vrvi prečimo v desno tik pod streho ali približno 3 m nižje. Podobno prečko imamo še približno 8 m pod streho. Dalje (od prečke pod streho) se vzpenjamo (k) levo ob strehi (2 raztežaja). Izstop v lažji svet zapira neroden previs (specialni 2 cm klin), nato sledi lažji, porasel greben. Pred seboj imamo še kamin (30 metrov). Izplezamo po kaminu, ki je krušljiv (III). Kaminu se lahko izognemo po desni strani.