Smeri

• 1 Smer Š 120 m | VI A3/V A1, IV

Smer Š

VI A3/V A1, IV
Prvi plezali Boris in Genadij Štupar, Marko Šuštar in Stane Švigelj 25., 26. in 28.4.1987.

Opomba! Vsa stojišča so opremljena z zavrtanimi klini. Potrebna oprema: 10 klinov in komplet metuljev. Umik iz stene je zaradi previsnosti problematičen. V steni je pred leti prišlo do velikega podora, ko se je zrušila gredina pod streho, po kateri poteka smer Š. Ker smeri po podoru ni še nihče ponavljal, ne vemo, ali je še preplezljiva. Previdno v krušljivi skali!

Dostop: Od Doma v Kamniški Bistrici v Konec. Nad Spominskim parkom zavijem na cesto, ki vodi v Kurjo dolino. Čez jez (od tu se vidi stena) in še 200 m po cesti. Nato zavijemo v gozd ob hudourniku, ki pride izpod stene. Po gozdu in po hudourniku do konca. Levo na poraščen rob do plošč in desno mimo dreves pod steno. 1 h.

Sestop: Z roba navzdol, držeč se leve, do ceste v Kurjo dolino in po njej v Kamniško Bistrico.

Vstop je levo od obzidanega počivališča. Po plošči do majhnega grma in pod previs. Preko njega in rahlo desno čez majhen previs ter naravnost do stojišča. Desno po nakazani polici mimo grma, čez ploščo in zopet desno do police pod previsom. Naprej po polici, čez ploščo in čez previs do majhne lope. Iz lope desno in naravnost navzgor 10 do 15 m, nato rahlo v levo do velike lope z grmovjem. Desno mimo suhe smreke pod manjši previs. Preko njega pod velik previs in desno pod njim na rob stene do drevesa. 8 m desno in navzgor v gozd. Dalje po gamsji stezici proti levi ter čez drčo na rob.