Smeri

• 1 Smer v zahodni steni IV, eno mesto V

Smer v zahodni steni

IV, eno mesto V
Slavko Koblar, Janez Krušic in Janko Šilar 17. junija 1951 (PV 1952, 298 - reg.).

Dostop s steze Kranjska gora – Krnica v širok prodnat, deloma porasel žleb, v katerem se končuje široka plazna grapa, ki pada izpod Rigljice in Ruse peči. Po žlebu in dalje po grapi navzgor. Krajšim pragom se umikaš v levo ali desno. Ko se grapa razcepi v dva rokava, nadaljuješ po desnem do vznožja stene (3 ure).

Sestop po grebenu v škrbino proti Frdamanim policam in po smeri ZAHODNA GRAPA (Frdamane police) ali še naprej po grebenu na vrh Frdamanih polic in po smeri NORMALNI PRISTOP in ZAHODNA GRAPA (Frdamane police)v dolino (3ure).

Vstop v vpadnici vrha iz ozke plazne grape. Nekaj metrov poševno levo navzgor na rebro in po njem. Po lažjem svetu do kotanjice pod izpranim žlebom. Dalje nekaj metrov levo navzgor, nato prečnica nazaj v žleb in prestop (IV) v gornjo kotanjo. Naslednji prag v žlebu obideš na desni strani in nadaljuješ po žlebu do rdeče votline. Levo čez rebro (možic) in žleb v zelo strm in plitev kamin (IV+). Dalje po terasastih plateh v vpadnici žleba, na levi strani raza. Dalje po žlebu do izrazite plitve lope, prečnica desno čez plati v smeri raza. Po navpičnem, krušljivem žlamborju 10 m navzgor (k, V) na ramo. Dalje naravnost po razu navzgor (k) do krušljive terase in desno po krušljivem grebenčku na Z strani raza. Čez prvi grebenski vrh na glavni vrh Ruse peči.