Smeri

• 1 Spominska smer Sonje Lanišek 100 m | VI, A1-A2/IV-V

Spominska smer Sonje Lanišek

VI, A1-A2/IV-V
Robert Flerin in Frane Kemperle 14. in 27.7.1985.

Oprema: Ker smer ni nabita, je potrebno uporabiti več različnih klinov, zagozdo in metulja št. 3.

Dostop: S Kopišč med gozdarskim domom in čebelarsko postajo po stezi in gozdnem kolovozu navzgor proti Martinj steni, desno od Kope. Dalje po stezi, mimo rovov (opuščeni rudnik boksita). V višini začetka Martinj turna se desno odcepi steza, ki se konča na travnati vesini v vpadnici raza stolpa (desno gor vstop za smer Peklar-Podbevšek, 50 min). Levo dalje navzgor po Martinj stezi. Čez lesen most in na prvem desnem ovinku levo s poti v grapo. Po njej do luknje, nato 30 m levo do drevesa pri steni (k). 1.30 h.

Sestop: Navzdol do Martinj steze in dalje desno do Kopišč (45 min). Druga možnost je, da gremo dol in levo po slabo vidni stezi na planino Dol, nato pa po označeni stezi desno dol do Kopišč, 1.30 h.

Od klina desno čez previs, nato vodoravno desno 3 m. Levo poševno gor v poč. Po njej prek previsov na travnato polico z drevesom. Desno po polici do previsa in čezenj. Levo v poč, po njej in prek dveh previsov do poličke. Malo desno v izrazito poč in po njej prek lahkega, a zelo krušljivega sveta na rob stene.