Zajeda nad Rdečo grapo

VI/V-V+
Janez Golob in Silvo Jošt 30.7.1967.

Čas plezanja: 8-10h.

Dostop: z Okrešlja po poti proti Savinjskemu sedlu. Preden gre pot čez skalnati skok, zaviješ levo navzgor čez melišče pod steno. 1 h.

Sestop: po markirani poti skozi Turski žleb na Okrešelj. 1.30 h.

Vstop v grapo med Štajersko Rinko in Križem ter po njej do rdečega previsa, pod katerim zavije Smer Modec-Režek v levo. Še raztežaj po levem bregu grape navzgor, nato raztežaj in pol desno prek žleba v podstavek Križa. Navzgor prek krušljive stopnje in levo po lahkem svetu nazaj v grapo. Po nakazanih razčlembah v rdeči razpokani steni 25m navzgor do majhnega roglja, nato levo rahlo navzdol v tegu vrvi pod črn previs. Navzgor prek previsa in dalje po zajedi v lažji svet. Po izraziti zajedi, ki se mestoma zoži, v kamin pod črno previsno zaporo. Nekaj metrov strmo navzgor, nato prestop levo prek previsa in po naslednji zajedi, ki se razširi v rdečo zijalko. Iz nje levo na rob. Tu stik z Modec-Režkovo smerjo (7) in po njej na rob stene.