Zastrupljenčeva

V A1/IV, III
Matjaž Dolenc in Matej Kranjc 12.9.1977.

Čas plezanja: 4-5h.

Dostop: z Vadin na ledenik (ostanek) med Rinko in Skuto in navzgor pod steno. (1 h).

Sestop: po markirani poti do Mlinarskega sedla (1.15 h) in navzdol na Češko kočo (1.30 h).

Smer poteka po stebru med navpičnim žlebom na levi in velikimi črnimi previsnimi ploščami na desni. Z levega roba črnih plati po lahkem svetu na stojišče pod odlomljeno lusko. Po desni strani mimo nje in po policah pod previs. Čezenj v lopico in levo po plateh in policah 10 m, nato navzgor do odpočenih lusk. Po njih v levo na stojišče. Levo po policah na levo stran stolpiča, levo od značilnega žleba. Po levi strani stolpička na njegov vrh, preko previsne plošče desno (V) na teraso v kotu (k). Sledi prečnica desno preko navpične plošče (A1) in spust v kotlič v žlebu. Desno preko roba in po deloma previsnih plateh (IV+) navzgor in nazaj v žleb. Preden se zapre, preko plošč (V-) desno ven na stojišče. Desno pod previs, čezenj in mimo krušljive luske v lažji svet. Po žlebu rahlo levo navzgor in dalje v naslednji žleb. Po njem na grebenček nad veliko grapo, ki poteka iznad črnih plati. Po njem in po lažjem svetu okoli stebra in pod izraziti vršni kamin. Po njem 15 m, nato levo ven na polico in navzgor v odprt kamin (V) ter v lažji svet. Po njem proti levi na rob stene.