Mokrica – severno pobočje

Mokrica in Kompotela predstavljata vzhodni del skupine Krvavca. Pomaknjeni proti osrednjemu delu doline Kamniške Bistrice imata izredno lep razgled na osrednji greben Grintovcev. Na južni strani je znana Medvedja jama s sledovi živali in praljudi izpred 30 000 let. Na te vrhove so z juga prišli pastirji že vsaj pred 500 leti. Prehodi na severni strani so bili odkriti najkasneje pred 100 leti, ko je tam deloval Valentin Slatnar-Bos. Na južnih pobočjih Velikega Zvoha in Ježa je nekaj grap, ki so pozimi zanimive za alpinistično smučanje. Z Mokrice se na jug spuščata dve veliki grapi, ki sta alpinistično zanimivi v primernih snežnih razmerah. Na vzhodni strani Mokrice je alpinistično zanimiv Veliki plaz (II, ZP Slavko Šikonja leta 1980).

Dostop

Od Doma v Kamniški Bistrici po cesti in mimo odcepov markiranih poti na Kamniško in Kokrsko sedlo. Levo in po cesti naprej ob strugi potoka, dokler se ne odpre pogled na Kurjo dolino pod severno stranjo Mokrice in Kompotele in vzhodno stranjo Jermenskega turna ter Kalc. Levo preko brvi in po suhi hudourniški strugi. Navzgor 10 min do jezu. Naprej glej opis pri posamezni smeri.

Sestop

a) Z vrha Mokrice po označeni poti na Kompotelo in z nje po markirani poti mimo planine Koren proti Krvavcu (2 h) ali navzdol v dolino Korošice in v Bistrico (4.30 h).

b) Z vrha Mokrice po označeni poti proti Kompoteli približno 100 m, nato levo poševno proti desni navzdol na grebenček in po njegovi levi strani, dokler tik nad drevesno mejo ne najdemo lovske poti. Po njej na Ovčarijo in naprej mimo lovske koče v Kamniško Bistrico (3.30 h).