Stene

Na nizkem – severna stena

Dostop

Dostop vodi od Vodnikovega doma čez dno Velske doline, po poti proti Doliču. Na primernem mestu zapustimo markirano pot in se umerimo levo po razbitem svetu do stene. 2h. Možen je tudi dostop Tržaške koče na Doliču. V tem primeru sestopimo po poti proti Vodnikovemu domu in zavijemo desno pod steno. 1 h.

Sestop

Z roba stene se usmerimo proti vzhodu na stezico. Po njej proti jugu v Mišeljsko dolino. Dalje po Markirani poti čez Mišeljsko planino do Vodnikovega doma. 2 h. Če želimo priti na Tržaško kočo, se usmerimo proti zahodu in prečimo ob robu stene. Najprej prekoračimo Mišeljsko glavo in nadaljujemo vse do Mišeljskega konca. Tukaj se proti severu (desno), v smeri proti Zobu Kanjavca spusti steza čez melišče in nas pripelje na markirano pot Dolič – Hribarice. 1 h. Tukaj desno navzdol do Tržaške koče na Doliču. 20 min.

Če se želimo čimprej vrniti pod steno, lahko krenemo desno proti zahodu, do velike grape. Po njej navzdol proti levi. Na koncu plezanje ali s spustom po vrvi do vznožja stene.