Planina Grohot

Glavno izhodišče za plezanje v stenah Raduhe je planina Grohot, ki se nahaja pod severno steno Male Raduhe. Na planini je na nadmorski višini 1460 m  postavljena planinska koča, ki je odprta od 1. maja do 30. septembra in ima vodo, elektriko ter štirideset ležišč. Zimske sobe ni. Do planine dostopimo po planinski poti v tridesetih minutah  zmerne hoje s parkirišča pri kmetiji Bukovnik.

Do omenjene kmetije se lahko pripeljemo iz Mežiške ali iz Savinjske doline.

Iz Mežiške doline se lahko po cesti iz Črne na Koroškem pripeljemo po dveh dolinah – po Koprivni ali Bistri. Cesta po dolini Koprivne je asfaltirana. Tam po devetih kilometrih pri Šumelu zavijemo levo. Pred mostom so označevalne table. Po petsto metrih makadamske ceste zavijemo še enkrat levo. Po dveh kilometrih mimo kmetije Haderlap smo kmalu na prelazu Spodnje Sleme. Cesta je prevozna vso zimo. Tu se priključi planinska pot iz Koprivne preko Janškovih travnikov. Še dober kilometer ceste do kmetije Bukovnik.

Iz Savinjske doline zavijemo v Solčavi na sever po dvokilometrski asfaltirani cesti proti Olševi, nato po makadamski cesti preko zemeljskega plazu pri kmetiji Macesnik. V križišču na panoramski cesti desno, mimo gorskih kmetij na prelaz Spodnje Sleme. Po cesti desno še kilometer do kmetije Bukovnik. Cesta je prevozna vso zimo.

Mogoč je tudi dostop od Rogovilca po planinski poti mimo kmetije Tolstovršnik. Naprej strmo navzgor do planine Javorje. Nato prečimo greben Kladje in pod severnim vznožjem sten Raduhe pridemo do planine Grohat (3h).

Kogar zanimajo podrobnejši podatki, naj pogleda v planinski vodnik Petra Ficka – Kamniške in Savinjske Alpe, 4. izdaja, PZS, Ljubljana, 1993. Priporočam tudi uporabo zemljevida Kamniške in Savinjske Alpe z Obirjem in Peco, PZS, Ljubljana, 1982.