Beli cvet

IV+ A1/III
Franc Koplan in Stane Poljak 25.9.1980.

Dostop je opisan v uvodu.

Sestop: Med rušjem na vrh Lučke Kope, nato po grebenu navzdol na pot in na Presedljaj. Dalje v dolino Kamniške Bele (1.30 h) ali pa pod steno navzdol in po smeri dostopa v dolino Lučke Bele. 1 h.

Po poči na odpočen stolpič . Levo v plati in po njih na poličko. 2 m navzgor, nato desno  preko gladke plošče na rob. Naravnost navzgor do poličke, po njej desno in po krušljivem razku na gruščnato ramo. po polički pod previsi  levo, čez nerodno mesto in levo do zajede. Nad njo desno čez plati do škrbinice. Levo po razu v lažji svet. Navzgor po grapi do kamina in votline. Pred njo delikatno v levo okoli roba , nato po navpičnih plateh navzgor med macesne. Levo pod izrazit raz. Po njem 20 m navzgor, nato levo v navpično zajedo. Po polički nad njo desno in čez plati  v kot. Navzgor čez previs in nad njim po plateh  levo do zajede. Po žlebu do grmička. 5 m navzdol, nato po polički v levo  in po žlebu navzgor. Čez gladko ploščo na raz in desno pod navpičen prag. Dalje izpostavljeno  do škrbinice in po levem rebru grape na rob stene.