Sneguljčica

V A1/III-IV
Stane Poljak. Datum prvega vzpona ni znan(osebni vir Stane Poljak).

Dostop je opisan v uvodu.

Sestop: Med rušjem na vrh Lučke Kope, nato po grebenu navzdol na pot in na Presedljaj. Dalje v dolino Kamniške Bele (1.30 h) ali pa pod steno navzdol in po smeri dostopa v dolino Lučke Bele. 1 h.

Vstop ob odpočenem stolpiču.  Po poči na stolp, z njega levo in čez plati na poličko. 2 m navzgor in preko gladke plati levo na rob. Navzgor do poličke , desno po njej in po krušljivem razku na gruščnato ramo. Po polički levo pod previsi do izrazite poči(odcep smeri Beli cvet-2). 3 m v desno, nato navzgor do ploščadi v razu. Levo po razu v lažji svet. Raztežaj po grapi navzgor , nato desno na raz(stik z Renatino smerjo). Po njem pod izrazit stolp . Po boku stebrička navzgor , nato levo po polički mimo okna in po krušljivem grebenčku pod vršno stenico. Po plateh navzgor , nato desno do grmička. Levo po položni zajedi , nato navzgor po žlebu in plateh do votline. Iz nje po previsni poči navzgor in preko previsa v plati. Po razu na vrh stene, nato med rušjem in po drnu  na vrh Lučke Kope.