Centralna smer

V+/IV-V
Milan Gostiša, Pavla Jesih, 31. 7. do 2. 8. 1928

Najzahtevnejša smer Pavle Jesih. Mestoma krušljivo.

Vstop z najvišje točke plazu v izpran žleb (začetek črne grape, ki je značilna za prvo polovico stene). Smer se drži žleba in vodi nekoliko proti desni. Po 3 raztežajih do navpičnega kamina. Skozenj in v žleb, ki se nad njim nadaljuje. 50 m po žlebu in prek previsa (IV) v majhno kadunjo (k), ki je v višini prve velike črne lise v grapi. Dalje navpično navzgor prek deloma previsne stene (V, klini slabo prijemajo). Ta raztežaj privede do položnega odstavka pod tretjo črno luknjo. Čez previsen skok, ki prekinja grapo. S podstavka nekoliko desno (5 m), nato navpično 10 m (kk) in levo v nadaljevanje grape; plezanje izpostavljeno (VI-). Po grapi čez prag (IV), po nekaj m iz grape ven v levo na teraso pod izrazito ramo z dvema razpokama. Od tu po levi strani rame navzgor, nato levo v smeri luske, prislonjene na steno. Pod lusko nekaj m levo navzdol. Sledi navpičen žleb. Po nekaj m na desno do velike skale, odločene od stene (varovališče). Nekaj m prečnice v levo pod poč, ki jo prekinjajo trije previsi. Prek prvih dveh (V), tretjega obideš na desni. Dalje naravnost navzgor do gredine, ki jo dosežeš levo od rumenih lis, vidnih iz doline. Po zložni gredini še 10 m levo, prestop v žleb (2 raztežaja, V) in na vrh.