Viktorija

Zahtevna in strma smer.

14a Vstopna varianta Viktorije VII-/VI-, IV+
Matija Klanjšček, Tomaž Tišler, 11. 7. 2001 70 m
Vstop v smer 30 m desno od vstopa v Viktorijo po široki zajedi, na desnem boku raza. Zajedo prekinjajo pragovi in plošče. Višje se zajeda konča pod strmimi ploščami. Plošče preplezamo po levem boku in naprej po zajedi do stika s smerjo Viktorija. Levo od ploščate zapore se za veliko in krušljivo lusko nahaja preduh. Bolj jamarska varianta, a tisti VII- se le ognemo.

Vstop v smer po veliki zajedi na desnem boku raza. Višje levo proti razu in navzgor proti vrsti kaminov za lusko. Od police v kamine in nadaljnjih 100m po kaminih. Pred zadnjo lusko (kaminom) levo v monolitne plošče stebra (klini). Po majhnih razčlembah preko plošč in mimo previsov do police pod previsom. Previsa se lotiš po desni in naprej v zajedo. Nad zajedo po razpoki do prečnice v levo (20 m). Naprej po sistemu poči direktno po stebru do odloma v obliki polmeseca. Nato po levi strani v poklino in pod previsno zaporo desno do rumene previsne stene. Višje je svet razčlenjen, plezaš do krušljive police, po njej levo do zgornje police. Naprej preko krušljivega žlebu do roba stene.