Jesih – Potočnik ❤

IV/III
Pavla Jesih, Miha Potočnik, 1928

❌ POZOR podor!

Smer poteka v dobri skali, vsa težja mesta in večina sidrišč je opremljenih s klini. Zaradi spodnjega dela smeri ki je sicer lažji (III) in poteka po skrotju, naj bo naveza izkušena v gibanju po takem terenu. Detajl smeri je uživaški kamin, ki je dobro opremljen. To je najbolj plezana smer v Debeli peči.

Ko lovska pot pride do stene, se takoj za levim robom prične smer Jesih Potočnik. Preko lažjih skokov in ruševja se levo od stolpa vzpne do pod Zoba (levi del stene) in nato po rampi nadaljuje po skrotju proti prvemu kaminu (III+). Nato preko pragov nadaljuje do kotanje, in po desnem robu pod drugi kamin (IV+). Ta je zgledno opremljen, vendar pogosto moker. Nad kaminom smer zavije na raz do velikega sidrišča, kjer se združi s Sekločevo smerjo. Od tu en raztežaj po odprtem terenu desno od  grape do gruščnate kotanje. Nato preči pod streho in po poči do naslednjega sidrišča na razu desno. Od tu je možno nadaljevati v kamin na levi in izstopiti na bele plošče, ali pa nadaljevati po zajedah desno in mimo stolpa na vrh Debele peči. Originalna smer preko plošč je krajša, saj se lahko takoj nad kaminom razvežemo in plošče prečimo v lahkem svetu (II) do grebena in nadaljujemo na vrh.