Srednji raz

V/III
Staza Černič, Janez Krušic, Jože Novak, 1947

Srednji raz je ena od starejših smeri v Debeli peči in steno premaga po izrazitem poraščenem razu, ki se konča tik pod vrhom. Smer se začne levo od odcepa za smeri okoli Sekločeve in se z dostopom prepleta po poraščenem pobočju do krnice pod steno. Tu se nadaljuje preko roba proti desni, se nekoliko spusti, prečka gruščnato kotanjo in se vzpne na ruševnat raz, ki se dviga iz grape med Trapezom in osrednjim masivom. Rampa nas pripelje na izpostavljeno polico na levem boku raza, s katere nadaljujemo na raz in naprej do škrbine. Od tod po skrotju desno do kamina, vrh katerega zavijemo v zajedo z zagozdo, od koder pridemo na zračen pomol. Od tod čez previs in močno levo po lažjem terenu pod kamin. Kamin zapustimo desno na rob in po njem do police. Po polici levo in po lažjem terenu na vrh stene.

Kljub starosti in nizki težavnosti se v smeri pleza redko. Pete stopnje se smer dotakne le v zgornjem delu, ki je bolj estetski od poraščenega spodnjega dela. Vstopiti je mogoče preko več variant, vstopnemu skoku pa se lahko izognemo po dostopni poti za Sekločevo smer. Do ruševnatega raza enostavno pristopimo tudi iz grape med Trapezom in Debelo pečjo (enako kot za smeri v desni steni).