Prečenje vzhodne stene

2000 m
III/II,I
Prvi plezalci so bili najverjetneje lovci. (Osebni vir Alojz Petek-Fuks).

Izhodišče: Robanov kot.

Vstop s Kopinškove  poti za Škrbino. Od Škrbine po lažjem delu poti do grape, nad katero opazimo kovinsko lestev. V območju grape dobrih 100 m navzdol in desno po lažjem svetu proti grapi, po kateri poteka smer Palouz-Tschada. Navzdol v grapo, čeznjo in dalje navzgor pod vršno steno, iskanje prehodov. (Za orientacijo imamo skalni stolp na robu stene, pod katerim je navpična siva stena s svetlimi lisami.) Po policah in gredinah  navzgor proti stolpu. Levo pod stolpom in gladko steno po izpostavljeni polički. Dalje po lažjem, razbitem svetu in malo navzdol do glave nad zadnjo grapo (tukaj stik s smerjo Pozabljena vponka). V levo in po polici navzdol. Preko najlažjega prehoda na zgornjo polico. Po polici 40 m levo. Navzgor na višjo polico in naprej po njej do krušljivega odcepa. V desno (gledano navzdol) zahodno po prehodih in v rahlem spustu do Moličke planine (do Kocbekovega zavetišča). Z glave lahko nadaljujemo po spodnji varianti. Po grapi naprej sestopimo in se nato povzpnemo iz nje po prvem možnem prehodu. Nadaljujemo navzgor v smeri proti Kocbekovi grapi, vse do shojene poti. Po stezici navzgor mimo studenčka do kapele in na drugo stran k zavetišču.