Severovzhodni greben

zgoraj IV+/IV,III , spodaj I-II
Thomas Arbeiter, Karl Greenitz in Richard Weitzenbock 18.9.1907 (NA op.).252-254.

Izhodišče: Robanov kot.

Zgornji del te smeri poteka po čvrstih belih ploščah v severovzhodni steni. Smer običajno plezajo kot nadaljevanje Leve smeri v severni steni Ojstrice.

Dostop: Po poti z Robanove planine proti Korošici do struge hudournika. Ob njej in desno navzgor pod steno. 1 h.

Sestop: Po Kopinškovi poti navzdol do Škrbine, sedla med Ojstrico in Krofičko. Po grapi iskaje prehode navzdol (glej Severovzhodni greben – 10) v Robanov kot. 2.30 h

Iz kota po žlebu proti Škrbini. Pod vršnjo previsno stopnjo levo in po lahkem svetu navzgor v škrbinico za stolpom. Tukaj se začne prava plezarija po lepih belih ploščah. Nadaljnji del smeri je hkrati tudi nadaljevanje Leve smeri v severni steni Ojstrice. Levo po ploščah navzgor do kamina. 4 m navzgor in levo po izpostavljeni gredici. Navzgor čez ploščo na polico. Desno in navzgor čez ploščo proti grapi. Raztežaj po grapi navzgor nato čez plošče na rob stene.