Pristop čez Škrbino

I
Prvopristopniki niso znani. Kasne je so spodnji del opremili lovci s klini in jeklenicami.

Dostop: Po Severovzhodnem grebenu Ojstrice (10) navzgor v Škrbino 1.30 h. Po Kopinškovi poti navzdol (v smeri proti Logarski dolini) proti Klemenči jami na prvo uravnavo. Desno pod pobočjem (sedlom) proti zahodni steni Krofičke in desno navzgor v kot. Desno so vidne žične vrvi in klini.

Sestop: Po markirani poti proti Logarski dolini, do razcepa poti (45 min). Desno po poti čez Strelovec in čez Knezovo planino v Robanov kot. 2 h. Priporočamo nadaljevanje po Severovzhodnem grebenu (5) čez Ute na Strelovec (glej opis in shemo). Do Strelovca 2 h. V Robanov kot mimo Knezove domačije še 2 h.

Desno po polički na greben in po njegovem desnem boku navzgor v položnejše plati ter višje na travnato pobočje (tukaj se žične vrvi končajo). Po travnatem pobočju poševno desno navzgor do grape in iskaje najboljših prehodov na vrh. Druga možnost je, da pred grapo nadaljujemo navzgor in levo čez navpičen ploščat prag, nato skozi ruševje na južni vršič. Skozi kamin navzdol v zahodni bok in prečno pod vršni del. Dalje po lahkem svetu na vrh.