Pristop čez Ute po severovzhodnem grebenu

II/I
Prvopristopniki niso znani.

Čas plezanja: 2.30h.

Dolžina smeri: dolžina 2km.

Dostop: Po poti iz Robanovega kota čez Knezovo planino na sedlo med Utami in Strelovcem. 4 h. Do sem lahko pridemo tudi z Icmankove planine (40 min), do koder se pripeljemo po makadamski cesti iz Robanovega kota mimo Knezove domačije. Po markirani poti proti Klemenči jami nekaj metrov navzdol, nato levo navzgor po stezici do večjega travnatega sedelca. 10 min.

Sestop: Proti Škrbini (sprva proti vzhodu na trave, nato proti jugu navzdol) po smeri Pristop čez Škrbino (2). Dalje malo navzdol v smeri Logarske doline in proti levi do Kopinškove poti. Po njej navzgor do Škrbine in navzdol proti vzhodu po grapi po smeri Severovzhodni greben – 10 (v Ojstrici) do Kota. 2.30 h. Najlažji je sestop po zahtevni markirani poti na Klemenčo jamo. Sprva navzdol čez steno (100 m), nato po stezi, ki nekajkrat preči žlebove, do križišča poti na gozdnatem sedelcu sredi gozda. 50 min. Levo (zahodno) navzdol na Klemenčo jamo, (45 min, do Logarske doline še 30 min) ali desno (vzhodno) na Strelovec (40 min, do Icmankove planine 30 min, do Robanovega kota 2 h).

S sedla poševno proti desni(jugu) navzdol v smeri Robanovega kota, sledeč stezici po vzhodnem pobočju. Čez  splazeno pobočje  in malo navzgor do sedelca za stolpom.  Po grapi  (ali desno ob njej) navzdol pod stolp, kjer se stezica izgubi. Poševno desno čez pobočje do gozdička, kje postane steza spet vidna. Levo in desno malo navzgor, nato levo čez gladko položno ploščo v grapico. Po  njej  navzgor nato levo in malo navzdol na melišče. Čez melišče do pastirske staje pod previsno steno Ut. Tukaj levo po pobočju navzgor še vedno sledeč stezici in desno proti sedlu. Pred sedlom malo navzgor čez razbito skalno stopnjo in levo po nizu travnih polic v travnat svet. Čez travnat greben in dalje 150 m do drugega grebena. Tu desno navzgor iskanje prehodov in v območju desne poraščene grapice (40 m) navzgor na vršni greben. Po njem (ponekod levo ali desno) na vrh Ut. Dalje, sprva umikajoč se desno od grebena, navzdol in naprej  do vršnega dela Krofičke. Prestop levo in v območje grebena na vrh Krofičke.