Sivi steber

V+/III-IV
Lado Podbevšek in Bojan Pollak 6.6.1987.

Priporočljiva oprema: 8-10 različnih klinov, 2 velika metulja.

Smer poteka po skrajno levem, zadnjem, stebru Najvišjega roba v Zeleniških špicah. Vstop v značilen kaminček, levo od navpičnega skoka, ki se višje nadaljuje v grapo. Skozi kamin v žleb, po njem nekaj metrov, nato levo skozi kaminast žleb na polico. Levo okoli previsa in desno navzgor do poči. Malo po njej, nato levo po gredi in okoli roba na greben. Po njem na vrh stolpa. Prestop čez globoko razpoko in naprej na grebensko glavo. Malo navzdol in desno navzgor. Po počeh in žlebovih po desni strani grebenskega stolpa navzgor in levo do žleba. Nekaj metrov desno po žlebu, nato levo navzgor po zajedi na skalo. Desno navzgor po gladkih navpičnih ploščah in levo čez previs na grebensko glavo. Navzdol v škrbino in po levi strani grebenskega stebra po žlebovih na grebensko rez. Po njej do vrha, nato desno navzdol v škrbino. Po grebenski rezi naprej in po desni strani grebena na sedelce. Levo za rob in desno po strmi gredi navzgor na ramo. Levo čez ploščo in navzgor na vrh.