Spominska smer Draga Geršaka in Ceneta Grčarja

V+
Vido Grilc in Bojan Pollak 23.9.1967. (VI, A1/V, IV).
1. PP Že opravljena. 1. ZP Janez in Miro Šušteršič 4.1.1975. 1. SP že opravljena.

V šestem raztežaju so nekateri poskušali plezati naravnost navzgor. Ta predel se imenuje Padalska varianta.

Vstop 100 m pod skalnim pragom/votlino ali 15 m levo od črnega previsa. Čez ploščo na polico. Z nje v zajedo pod streho in levo na gredo. Preko travnatih stopenj levo navzgor do praga. Levo do luske in čeznjo desno. Levo po gredi pod črne strehe. Levo čez ploščo pod blokom, desno po gredi in levo čez previs na polico. Čez previsek v smeri razčlemb na polico in navzgor na prag. 3 m po levi, nato v desno zajedo in čez previs na prag. Čez plošče desno v žleb do kamina. Pred njim desno čez plošče na polico, mimo macesna v žleb in po grebenčku ali melišču na vesino pod gladko steno. Tukaj stik z Neznano smerjo. Iz kota desno po razčlembah in v levo na poličko. Z nje po desetih metrih desno na zagozden balvan. Po žlebu raztežaj in pol, nato levo po grapi na rob stene.