Centralna smer

IV-/III, II
Günter v. Saar in Herman Sattler 23.7.1907.
1.ZP Matjaž Dolenc, Dita Perčič, Tone Perčič, Drago Šegregur in Mojca Zalar 22. in 23.1.1974.

Dostop je opisan v uvodu za Veliko Babo. Od spodnje postaje tovorne žičnice 45 min.

Sestop: desno po poti navzdol na Vadine.

Po Grapi do rdeče-rumenega prhkega dela na levi. Levo v žleb in prestop na grebenček. Po njem in dalje po razbitem svetu v smeri proti previsni plošči trikotne oblike 2 raztežaja navzgor. Čez strm podstavek navzgor proti robu strehe in desno do kota (levo vstop Nove Centralne smeri). Po kaminčku v žleb-kamin in po njem dva raztežaja navzgor na polico. Levo okoli roba na južno stran rebra, navzgor skozi rušnat žleb in po razu do samotnega macesna. Sledi prečnica desno k dvema gredama s ploščami. Po spodnji čez plošče proti desni raztežaj navzgor pod zajedico. Skozi zajedico na višjo gredo in dalje vse do kota. Po kotu, desno ob ploščah navzgor na polico. Malo levo po njej in poševno levo čez ploščo na rob. Desno po zajedici proti macesnu, malo navzgor, nato proti levi po razmajanem svetu v grapo. Raztežaj po njej do skale z vpisno knjigo. Desno po grapici in po desnem kraku po plošči pod previsno zaporo na ramo. Levo na greben poraščen z rušjem in po njem tri raztežaje navzgor na markirano pot.