Velika Baba – severozahodna in zahodna stena

Je mogočna gora, ki jo brazdajo globoki žlebovi. Primerna je za zimske vzpone, ko nas preko grap in poraščenih grebenov vodi vse do vrha in za vzpone v čvrsti skali, ki je tukaj ne manjka. Zaradi svoje lege (zahod) je mogoče skalne smeri v sončnih dnevih plezati tudi pozno v jeseni ali zgodaj spomladi

Dostop

Do severozahodne stene je enak kot dostop za Malo Babo, le da na ovinku zavijemo desno pod steno. Za zahodno steno pa je izhodišče spodnja postaja tovornih žičnic. Po lovski poti kak kilometer, nato levo v široko strugo v podaljšku Grape. Po njej in dalje med skalami in balvančki po vedno ožji strugi. Kdor nima pustolovske žilice bo nadaljeval po lovski poti, dokler se ne začne strmo vzpenjati. Tukaj zavijemo levo čez travo in skrotje 50 m navzdol v Grapo. Slednja varianta dostopa je primerna le za Centralno in vse smeri desno od nje. 45 min.

Sestop

Vodi z vrha najprej po severozahodni, nato po jugozahodni strani navzdol do sedla pod Babo. Pred sedlom lahko zavijemo desno navzdol po zelo zahtevni in izpostavljeni zavarovani poti čez steno Vadinskega vrha. Druga lažja in malo daljša možnost pa nas vodi okoli Ledinskega vrha do Jezerskega sedla in navzdol na Vadine. Z vrha. 1.15 h. Z vrha pa lahko sestopimo tudi po poti, ki nas vodi po severnem grebenu na Jenkovo planino in od tam v dolino. 2.5 h.