Nova Centralna smer

IV/III
Svedrovci
Adolf Plattner in Hans Schindler junija 1994.

Zelo lepa smer, ki poteka pretežno po čvrstih in gladkih ploščah z dobrim varovanjem. V smeri je zavrtanih 55! svedrovcev.

Dostop kot za Centralno smer. Po lahkem svetu levo iz Grape navzgor do trikotne previsne zapore.

Vstop malo levo od kamina po katerem se nadaljuje Centralna smer. Tri raztežaje po ploščah levo od žleba-kamina navzgor. Desno v skalno grapo, ki postaja vse bolj strma. Čez skok in dva raztežaja po položni grapi pod navpično ploščo, ki zapira pot. Raztežaj po njej navzgor in dalje po lažjem žlebu proti previsu. Levo raztežaj pod previsno zaporo v plošče. Raztežaj po njih in desno po zajedici na višjo nagnjeno ploščo. Naprej proti levi čez plošče proti kotu. Raztežaj čez plošče proti levi navzgor. Levo čez ploščo okoli roba (tu se smer pridruži Centralni smeri) in desno po zajedici do macesna. Malo navzgor in levo pod previsno zaporo po razmajanem svetu v grapo. Raztežaj po njej do skale z vpisno knjigo. Desno po grapici in po desnem kraku po plošči pod previsno zaporo na ramo. Levo na greben poraščen z rušjem in po njem tri raztežaje navzgor na markirano pot.