Češka smer

IV/III, II
Jaroslav Šimek in Eva Šimek 20.7.1983.

Čas plezanja 4 h.

Dostop: s Klemenče Jame po poti proti Škarjam. Čez Zgornjo Jamo in mimo bivaka pod Ojstrico ter še malo naprej proti steni Škarij. Levo po stožčastem melišču do vrha pod steno oziroma do skalnega žlebu. 1.30 h.

Vstop v grapo desno od stolpa. Desno in navzgor na polico pod strmo steno. Po polici levo v dobra dva raztežaja na vrh stolpa (do sem lahko). Desno po polički (odcep Severozahodnega raza) in navzgor po grapi, dokler se ta ne razširi. Levo čez kaminček ali čez ploščo v manjšo grapico, ki vodi vzporedno levo nad veliko grapo (Nemško grapo). Dva raztežaja navzgor do ozkega kota (do sem je mogoče priplezati tudi po Zahodnem razu). Levo iz kota čez ploščo in naprej dva raztežaja do macesna. Dalje desno poševno navzgor dva raztežaja čez skrotast svet pod ploščo. Čez ploščo poševno desno navzgor. Še naprej čez plošče proti desni in čez previs na greben. Po čvrstih ploščah navzgor do vrha (raztežaj in pol). Levo po polici in okoli roba, nato navzdol po grapi na polico (stik s Severozahodnim razom). Po tej smeri še 6 raztežajev do roba stene.