Zahodni raz

III/II
Dadieu, Müller in Rungaldier septembra 1921.
1.ZP Lojze Golob in Dušan Kukovec januar 1962.

Čas plezanja 3 h.

Dostop: s Klemenče Jame po poti proti Škarjam. Čez Zgornjo Jamo in mimo bivaka pod Ojstrico ter še malo naprej proti steni Škarij. Levo po stožčastem melišču do vrha pod steno oziroma do skalnega žlebu. 1.30 h.

Vstop po izraziti gredini, mimo macesnov čez žleb in po policah in gredah levo na drnast grebenček. Po njem navzgor do prodišča. Po grapi, levo od vpadnice velikega stolpa, skozi luknjo pod zagozdenim balvanom in navzgor do kota. Malo desno po gredici in levo v dno grape. Desno po gredici in levo v žleb (ali levo na sedelce in desno v žleb) in navzgor pod ogromen zagozdeni balvan. Desno in navzgor skozi luknjo, desno od zagozdenega balvana v grapo, levo od značilnega stolpa. Naprej na škrapljaste plati in po njihovem desnem robu navzgor do kota oziroma zapore. Tu desno navzgor nekaj metrov, nato levo na plati in po njih na obokano polico. Po njej desno in okoli roba, nato naravnost navzgor v kamin. Skozenj in po polički v desno, nato v levo navzgor na raz (stik s Severozahodnim razom). Po razu na vrh grebena in spust v škrbino na sedelce. Dalje levo po polici in skozi kratek kamin na rob stene.