Severozahodni raz

V-/IV, III
Ivan Arnšek in Ciril Debeljak 25.9.1940.
1.ZP Ciril Debenjak in Milovan Zidar 19.3.1950.

Čas plezanja 5 h.

Smer je mestoma zelo krušljiva in v spodnjem delu slabo opremljena.

Dostop: s Klemenče Jame po poti proti Škarjam. Čez Zgornjo Jamo in mimo bivaka pod Ojstrico ter še malo naprej proti steni Škarij. Levo po stožčastem melišču do vrha pod steno oziroma do skalnega žlebu. 1.30 h.

Po grapi desno navzgor, nato levo po zeleni gredini mimo macesnov do roba oziroma sedelca. Desno po polici 20 m. levo navzgor v neizrazit žleb in čez dva krušljiva previska v kamin. Po njem in levo po drnu do odpočenega stolpiča. Pod njim levo okoli roba in po razdrti gredi desno navzgor na stolpič. Nato naravnost navzgor in čez manjši previs v žleb oziroma grapo. Po njej do grebenčka, nato čez skrotje proti desni navzgor mimo rušja in po grapici več raztežajev pod značilno rumeno zaporo. Levo po plateh na greben, nato po razčlembah desno v rumeno steno in okoli roba na gladko plat. Po njej in čez prag do previsa oziroma strehe. Levo na odpočen steber, nato prestop nazaj v steno in proti levi navzgor do kamina.  Skozenj in po žlebu do zagozdenega balvana. Skozi lukno navzgor, nato proti desni skozi kamin na polico na razu. Desno okoli roba po poči navzgor, nato desno čez plati 8 m in navzgor do gredice. Po njej levo navzgor, nato proti desni in okoli roba na raz. Po razu še raztežaj in pol do vrha raza (stik z Zahodnim razom). Sledi spust v škrbino na sedelce (tu je možen izstop levo – glej Zahodni raz). Iz škrbine desno v poč in čez zagozden balvan. Desno po plateh čez majhen previs, nato desno pod previsi po polički do roba in navzgor na pot.