Domžalska smer

V-
Prvi plezali Silvo Karo, Stane Klemenc, Borut Veselko in Janez Vodlan 9. 9. 1978.

Dostop: Po smeri (Pristop po grapi Veliki Krvavec in čez prehod pod Velbom) in nad drevesno mejo desno na rob ter poševno navzdol po prehodu (P) v grapo Jermenco. 3 h.

Vstop po grebenčku, desno ob veliki grapi v severni steni, ki se konča v veliki luknji. Približno 50 m po lahkem krušljivem grebenu s platmi do vrha. Pod presledek v previsni zapori nad grapo. Navzgor 2 m nato malo desno in preko težke stopnje v levo ter po strmi zajedi v desno do stojišča v plateh. Levo po strmem stebričku navzgor, z njega naprej, nato levo ter desno navzgor do stojišča pri macesnu. Desno po travnati gredi, nato levo navzgor na grebenček zelene glave. Dalje poteka smer po grebenu, ki je dobro viden. Po grebenčku do strmejšega krušljivega nadaljevanja. Mimo macesna in preko strme stopnje v lažji svet. Raztežaj pod kaminasto grapo, ki se konča z luknjo. Skoz njo in levo na stojišče. Dva raztežaja navzgor na ramo pod platmi. Z nje po polici nekaj metrov v levo in naravnost navzgor po gladkih ploščah ter dalje v levo na gruščnato polico podplatastimi strehami. Levo do konca police, navzgor po krušljivi rdeči zajedi do gladkih navpičnih plošč, ki jih obidemo po desni strani. Stojišče je na polici nad ploščami. Čez previs na travnato poličko in po lahkem, položnejšem svetu mimo rušja do roba stene.