Majina smer

VI/V, IV
Prva plezala Stane Klemenc in Borut Veselko 2. 9. 1978.

Dostop: Po smeri (Pristop po grapi Veliki Krvavec in čez prehod pod Velbom) pod Severovzhodni raz Kompotele. Desno navzgor na zeleno glavo. Navzdol do macesna in približno 25 m naprej v desno do neizrazitega raza v vpadnici okna oziroma luknje. 3 h.

Vstop je na začetku poševne police (K). Naravnost navzgor čez neizrazit previs, nato naravnost do police pod navpično zaporo. 15 m desno navzgor po gredi, nato težko levo navzgor čez plošče s travnatimi poličkami. Nekoliko levo po skrotju in levo preko strmejšega skalnega dela pod plošče. Navzgor ter v kamin. Po desni strani (K), desno ven ter prestop preko raza na stojišče. Naravnost navzgor do zapore in desno na gladek, strm stožec (Sulica) z dobrimi oprimki. Prečnica desno na polico (križanje s smer jo Jerman-Škofic, ki gre naravnost čez plošče, K). Desno do konca police, nato navzgor (K) po gladkem žlebu. Stojišče je v vpadnici kamina in luknje na gruščnati polički. Naravnost navzgor v levi kamin ter skozi luknjo na stojišče v grapi (K) – rdeč kotel (ta raztežaj gre skupaj čez plošče s smerjo Jerman-Škofic, ki tu zavije levo). Nekaj metrov navzgor, nato desno, skrajno težko čez previsno krušljivo stopnjo (VI). Nekoliko levo ter po lažjem svetu desno 50 m na rob stene. 2 h.