Grapa Jermenca

I
Prvi plezal Valentin Slatnar-Bos pred okoli 100 leti.
ZP France Malešič 5. 1. 1980.

Dostop:

• a) V Kurjo dolino (glej dostop pri smeri Pristop po grapi Veliki Krvavec in čez prehod pod Velbom) mimo druge velike grape in v gozd desno ob njej. Po lovski stezi do konca in desno po prehodih, dokler se ne odpre pogled na grapo Jermenca. Po polici in navzdol (II-III).
  • b) V Kurjo dolino do podrtega lovskega stojišča na skali. Naravnost naprej, levo preko glavne grape in navzgor po grapi desno ob stožčastem pobočju z gozdičkom (1.30 h). Po lahkem rebru (I) nad stožcem in navzgor. Pod previsnim kotom levo in po prehodih do skalnate pregrade. Skozi preduh v kotu (lovski prehod Kovačnica, jeklenica), po polici in levo navzgor (žična vrv) v položno grapo. Po njej in poševno v levo skozi redek gozdiček ter v grapo Jermenco pod severno steno Kompotele. Po grapi navzgor. Ko se skoraj zapre, desno po prehodih in navzgor preko skoka ter naprej po položnejšem delu. Dalje levo med Kompotelo in Korenom na sedlo med vrhovoma. Možen je izstop tudi desno po grapah v vzhodnem pobočju (glej sliko).