Levi steber

IV+ / V
Joža Čop, Pavla Jesih, Danilo Martelanc in Stane Tominšek 17. julija 1927 (NS 62 - 63)

Sestop po zaznamovani poti v Vrata (2 uri in pol). Možno je tudi čez prevesne odstavke naravnost navzdol na pot po J pobočju.

Do stometrskih kaminov (kakor pri smeri 426). Po njih do zagozde vrh kamina. Težaven izstop levo v steno in nad zagozdeno skalo v škrbinico med turncem na desni in steno. Levo od turnca po gladki steni 10 m vkreber v vrsto kaminov. Ko postanejo po 90 m gladki in previsni, prečiš levo na majhno prodnato stojišče. Skozi lahek kamin in žleb navzgor do majhnega prodišča. 30 m po položnem prodnatem žlebu, nato levo navzgor po izpostavljenem in krušljivem kaminu (50 m) do skalnatega pomola. Tu levo vkreber po ozki poklini do položnega prodišča pod razovimi stolpiči. Po lahkem skrotju do vznožja grebena, nato desno po položnem, krušljivem žlebu v drobljiv kamin. Ok. 50 m po njem, nato prečiš levo v drugega, ki se višje razcepi. Po levem odcepu (ta ima več votlin) do druge votline, iz katere prečiš desno na pomol. Nato v smeri proti vrhu, čez 30 m visoko steno in čez preveso (živa lestev) do poličke. Po njej levo in strmo navzgor do police. Po njej desno do votline pod preveso in čez njo. Nato po steni do črne, izprane votline. Desno čez navpično stopnjo do prodnate kotanje tik pod vrhom Škrlatice. Od tu desno po žlebu na greben in po njem na vrh.